عنایتی: هر کسی با استقلال خاطره دارد، برای دریافت طلبش به این باشگاه کمک کند، امشب بازی فوق العاده سختی داریم

به گزارش مجله سرگرمی، مهاجم پیشین استقلال گفت: استقلال امشب بازی سختی برابر السد قطر دارد، اما این شب تنها برای استقلالی ها نیست.

عنایتی: هر کسی با استقلال خاطره دارد، برای دریافت طلبش به این باشگاه کمک کند، امشب بازی فوق العاده سختی داریم

رضا عنایتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره مذاکراتش با باشگاه استقلال برای دریافت طلبش گفت: با باشگاه توافق کردم و نصف طلبم را بخشیدم. همچنین درصد دیگری از طلبم را گرفتم و تسویه کردم. آنهایی که استقلال را دوست و با این تیم خاطره دارند، به نوبه خودشان به باشگاه کمک نمایند، می دانید که AFC در مورد وضعیت بدهی ها سخت گیری نموده و هیچ استقلالی دوست ندارد شرایط این تیم بد گردد.

وی اضافه کرد: هر کسی به نوبه خودش کمک کند تا اتفاق بدی برای استقلال نیفتد. کسی طلبش را نبخشید، به این معنا نیست که بگوییم چه آدم بی تعصبی است، چون حق دارد پولش را بگیرد، اما تا جایی که امکان دارد، با باشگاه مدارا نمایند.

مهاجم پیشین استقلال با اشاره به دیدار آبی پوشان برابر السد قطر در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: تأکید می کنم فوق العاده بازی سختی داریم. با توجه به نوساناتی که استقلال در بازی های اخیر داشته، یک بازی خوب بوده و یک بازی معمولی، کمی نگران هستیم. درست است که السد تیم پولداری بوده و بازیکنان شاخصی به خدمت گرفته، اما بچه های ایران نشان داده اند که مرد روزهای سخت هستند و می توانند غیر ممکن را ممکن نمایند.

عنایتی در خاتمه گفت: باید بازی رفت نتیجه بگیریم، چون بازی برگشت در زمین السد است و خیلی اتفاقات می تواند بیفتد. امشب تنها برای استقلالی ها نیست و برای همه ایرانی هاست، همانطور که فردا هم پرسپولیس نماینده ایران است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

blogpo.ir: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1598

به "عنایتی: هر کسی با استقلال خاطره دارد، برای دریافت طلبش به این باشگاه کمک کند، امشب بازی فوق العاده سختی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی: هر کسی با استقلال خاطره دارد، برای دریافت طلبش به این باشگاه کمک کند، امشب بازی فوق العاده سختی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید