معرفی بسته های سرمایه گذاری کانون اتومبیلرانی در نمایشگاه فیتور

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سی و ششمین نمایشگاه گردشگری فیتور 2016 اسپانیا از بیستم تا بیست و چهارم ژانویه برابر با سی ام دی ماه تا چهارم بهمن ماه در مادرید اسپانیا برگزار می گردد. ایران برای دوازدهمین بار قرار است در این نمایشگاه و در سالن 6 بخش خاورمیانه حضور پیدا کند. این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه های بزرگ توریسم در بازار آمریکای لاتین، اسپانیا، پرتغال، آفریقا و آسیاست و مرجع توریسم دنیا برای متخصصان حرفه گردشگری و نمایشگاه تجاری پیش رو برای بازارهای داخلی و خارجی به شمار می آید. همچنین فضای تجاری مناسبی را برای حضور، گردهمایی و دیدار آژانس ها، تورگردانان، هتل ها و سایر متخصصین گردشگری دنیا فراهم می نماید.

معرفی بسته های سرمایه گذاری کانون اتومبیلرانی در نمایشگاه فیتور

عبادرضا اسلامی مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نشستی با حضور آژانس ها و هتل های شرکت نماینده در این نمایشگاه که پیش از ظهر روز یکشنبه (20 دی ماه) در سالن اجتماعات این کانون برگزار گردید، درباره شرکت ایران در این نمایشگاه، گفت: کانون متولی برگزاری این نمایشگاه شده است. هدف از حضورمان، جمع آوری و تبادل اطلاعات و تجربیات تجاری در زمینه گردشگری، شناسایی و جذب شرکای جدید، برگزاری دیدار با تولیدنمایندگان و مشتریان بالقوه، ایجاد فرصت برای برگزاری همایش ها و کنفرانس ها، جذب علاقه مندان به سفر، آشنایی با الگوهای کاربردی برندسازی است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بسته سرمایه گذاری در خانه های سنتی و کاروان سراهای ایران ارائه می گردد ادامه داد: سال جاری در نمایشگاه گردشگری فیتور از شرکت های فعال صنعت گردشگری و هتل ها و هنرمندان صنایع دستی دعوت نموده ایم تا همانند سال های گذشته توانمندی ها و جاذبه های گردشگری کشورمان را معرفی نمایند.

انتقاد از طراحی غرفه ایران در نمایشگاه

در ادامه این برنامه هر یک از شرکت نمایندگان به بیان نظرات خود پیرامون این نمایشگاه پرداختند. یکی از نقدها مطرح شده در این نشست به طراحی غرفه ایران بود چرا که هر ساله این غرفه کیفیت طراحی مناسبی را ندارد و متغیر است درحالی که کشورهای دیگر برای خود یک طرح شاخص و استانداردی دارند اما حتی در رنگ آمیزی غرفه ایران نیز اتفاق نظر وجود نداشته و هر سال تغییر می نماید.

محمدعلی واقفی مدیرعامل یک آژانس گردشگری که مکان ثابتی برای شرکت در غرفه ایران دارد، گفت: در بیشتر کشورهای توریست پذیر، عمدتاً هزینه نمایشگاه و ساخت غرفه توسط دولت حمایت می گردد. در سال های گذشته که وضع دولت خوب بود، یاری هایی می شد اما در اوج دوران فعالیت های نمایشگاه حمایت هایی نشد. الان دولت توان ندارد و انتظاری نداریم. پس راه واگذاری این نمایشگاه ها که سازمان میراث فرهنگی در پیش گرفته، بهترین کار است. حتماً با پولی که کانون از ما بابت نمایشگاه می گیرد، نمی تواند تمام هزینه ها را پوشش دهد و باید بالاخره از خودش نیز هزینه کند. اگر کانون می تواند بهتر است که بقیه نمایشگاه ها را نیز برگزار کند.

وی گفت: آژانس هایی که برای اولین بار در این نمایشگاه شرکت می نمایند، نباید انتظار داشته باشند که سریع مشتری جذب نمایند بلکه باید نتیجه تبلیغاتشان را پنج سال بعد ببینند. امیدواریم در کشور تعداد آژانس هایی که تور به ایران می آورند، بیشتر از آژانس هایی باشد که تور از ایران خارج می نمایند.

امیر جعفری نماینده یک هلدینگ نیز گفت: اگر قرار است به عنوان مثال کانون اتومبیلرانی و جهانگردی چهار سال دیگر نمایشگاه برگزار کند، بهتر است از هر شرکت نماینده پیش پرداخت بگیرد تا بتواند سازه خوبی را تهیه کند. متاسفانه اکنون هر سال رنگ و تخته غرفه ایران تغییر می نماید. گاهی طرح باغ ایرانی را می دهند در صورتی که باید ازاصول ثابتی پیروی گردد. طرح واحد و استاندارد را با مشورت تور اپراتورها و شرکت ها تهیه و آن را هر سال اجرا کنید. موسیقی سنتی نیز بهتر است که هر روز در یک ساعت تعیین برگزار گردد.

ابوالقاسم ایرجی مدیرعامل کانون اتومبیلرانی و جهانگردی نیز در این برنامه از حضور در نمایشگاههای گردشگری اتریش، ژاپن و مالزی اطلاع داد و گفت: سال جاری در چند نمایشگاه صنایع دستی در میلان و فلورانس شرکت نموده ایم و قرار است نمایشگاه دیگری را در مونیخ برگزار کنیم. در حال حاضر 15 نماینده در خارج از کشور فعالیت خود را شروع نموده اند که امیدواریم شرایط این دفاتر بهبود و فعالیت آنها توسعه یابد.

وی از راه اندازی پرتال گردشگری ایران به زبان انگلیسی همزمان با برگزاری نمایشگاه فیتور اسپانیا اطلاع داد و اضافه نمود: براساس قراردادی که با بزرگترین شرکت نرم افزار خصوصی ایران بسته شده و مطالعات اجرا شده، قرار است پرتال گردشگری ایران به هفت تا 10 زبان جهان مسلط گردد.

ایرجی از راه اندازی گروه جدید اقامتی کانون با عنوان گردشگری پذیرایی ایران سرا اطلاع داد و گفت: قرار است این گروه بناهای تاریخی مثل قدمگاه کرج، دیر گچین، حجت آباد وزیر یزد ، عمارت چلپی اوغلو و حمام سالار زنجان را که در مزایده برنده شدیم به عنوان زیرساخت اقامتی در کشور با جلب مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی در نظر بگیرد.

علی باقر نعمتی، مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری کشور نیز از برگزاری Road Show و نمایشگاه های در حال حرکت در پنج کشور شناسایی شده چین، روسیه ، ترکیه ، عراق و احتمالا بلژیک که بازارهای نوظهور گردشگری محسوب می شوند اطلاع داد و اضافه نمود: با انتخاب مجری، این نمایشگاه های گردشگری و صنایع دستی در شهرهای مختلفی از این کشورها برگزار خواهد شد.

در سرانجام این نشست مراسم قرعه کشی برای جانمایی آژانسهای مسافرتی در غرفه ایران برگزار و مکان قرارگیری هر یک از آنها تعیین شد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

blogpo.ir: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 73222

به "معرفی بسته های سرمایه گذاری کانون اتومبیلرانی در نمایشگاه فیتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بسته های سرمایه گذاری کانون اتومبیلرانی در نمایشگاه فیتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید